Naam:
276

Over mij

...

Over mijn reis

Vanaf 11 oktober 2009 tot 13 februari 2010 zal ik rond de wereld vliegen. Tijdens deze wereldreis zal ik door deze landen/regio's reizen: Routekaart
Zuidoost Azië,
Nieuw Zeeland,
en Amerika.

Mijn eerste vlucht brengt mij naar Hong Kong. Vanuit Hong Kong zal ik in 2 maanden met auto, bus, trein, motor, fiets en als het nodig is met de benenwagen naar Bangkok reizen. Tijdens deze reis word ik vergezeld door Toon. Toon gaat 3 maanden, één maand langer dan ik, door Azië reizen. Zijn reisverslag is hier te vinden.

Vervolgens ga ik naar mijn volgende bestemming: Nieuw Zeeland. Hier verblijf ik een maand.

Na deze mooie maand(en) zal ik vanuit Auckland naar Los Angeles reizen. Ik zal ook hier een maand de tijd hebben om vele kilometers af te leggen naar o.a. Los Angeles, Las Vegas, San Francisco en vele andere steden. Mijn partner in crime voor deze maand is Jurgen Brinkman.

Bezochte landen

Ik heb 30 landen (12%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, Canada, China, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Malta, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam.